’s Ochtends jump ik uit bed en maak ik twee sprongen om bij mijn kantoortje terecht te komen. ‘The veracamilla office’ is een hoekje met daarin mijn bureau, ontelbaar veel make-upproducten, camera’s en lenzen, ordners, persberichten, to-do lijstjes en ga zo maar door. De plek waar normaal the magic happens, happende niet meer zoveel magic. Er happende vooral veel rotzooi. Tijd om te reorganiseren en op te ruimen!
Sorry voor de wazige foto’s! De foto’s die ik met mijn spiegelreflex camera had gemaakt, heb ik per ongeluk verwijderd. Deze foto’s zijn gemaakt met mijn iPhone 4, en daarmee heb ik al een tijdje een probleem met de lens. Er zitten een soort van luchtbelletjes in, daarom zijn foto’s heel wazig.
Waar ik me vooral heel erg aan ergerde was dít. De opgestapelde dozen waar steeds meer rommel op, in en naast kwam te liggen. In de open doos links lagen producten die ik nog wilde reviewen, en in de andere dozen lagen producten die ik wilde weggeven aan nichtjes/vriendinnen/etc (mail me aub niet of ik jou producten opstuur, want dat doe ik niet. Sorry!) Tijd om op te ruimen…
Tadaa! Bij IKEA kocht ik een Helmer van €29,90 en daar zitten nu alle nog te reviewen producten in. De dozen met producten om weg te geven staan nu op de voorzolder in een andere kast. Wow, dit geeft zoveel meer ruimte! In de Dior tas zitten nog wat andere kleine tasjes en de doos van mijn CHI.
Op het kastje staat een mandje met producten die ik nog wil fotograferen of waarmee ik al bezig ben om te reviewen. Ook ligt daar mijn brillenkoker en de doos van mijn nieuwe scheerapparaat omdat ik nog even moet uitvinden hoe die precies werkt.
Als laatste heb ik ook de plank boven mijn bureau vervangen. Deze hing scheef en kon daarom bijna geen gewicht meer dragen. Ik had er voor de sier dus tijdelijk lege parfumverpakkingen neergezet. Dat stond wel leuk, maar ik kon de ruimte wel beter gebruiken. Nu staan mijn ordners erop met daarin administratie en persberichten (die heb ik gelijk even uitgezocht, daarom is het zo leeg). Ze stonden voorheen op mijn printer, maar dat was ook niet bepaald handig met scannen enzo ;-)
Ik ben heel blij met de veranderingen. Dit geeft veel meer rust, is overzichtelijker. Verklaar me voor gek, maar ik ben dol op opruimen en word heel blij en rustig van een overzichtelijke kamer/werkplek. Happy working!
Ja, die komt binnenkort weer! Wil eerst even de nieuwe producten van Essence en Catrice goed getest hebben :ja:
[Beantwoorden]